SkyUp дозволила пасажирам повернути квитки через коронавірус

Авіакомпанія SkyUp впровадила можливість повернення квитків через ситуацію з коронавірусом. Про це повідомляється в прес-релізі компанії.

«Ми розуміємо, що з урахуванням ситуації з поширенням коронавірусу, пасажири можуть забажати змінити свої плани щодо подорожей. Тому впроваджуємо можливість повернення квитків на всі тарифи», – йдеться в повідомленні авіаперевізника.

Така послуга діє за умови бронювання квитка на рейс SkyUp з 13 березня по 30 квітня на всі напрямки незалежно від тарифу. Також безкоштовно можна повернути квитки на внутрішні й міжнародні рейси, які виконуватимуться з 16 березня по 31 травня.

У SkyUp наголосили, що скористатися послугою можна не пізніше, ніж за три дні до вильоту.

Для того, щоб повернути квиток, пасажиру необхідно надіслати запит на електронну пошту [email protected]. У тому випадку, якщо квиток було придбано через агентську мережу SkyUp, то потрібно звернутися за місцем його покупки.

Зазначається, що пропозиція не поширюється на групові бронювання.

«Пасажири, які придбали квитки в Неаполь з вильотом в 30.04.20, можуть безкоштовно змінити дату подорожі. Для цього слід звернутися із запитом на пошту [email protected] не пізніше ніж за 3 дні до вильоту», – додали в SkyUp.

Раніше повідомлялося, що Україна закриває кордон для іноземців у зв’язку з поширенням у світі коронавірусу.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.