Компанія Sony опублікувала перший глобальний рекламний ролик консолі нового покоління PlayStation 5, в тому числі і на українській мові, в якому демонструється захоплюючий ігровий процес, який гравці зможуть випробувати на новій консолі PlayStation 5.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, перший рекламний ролик демонструє, як функції нової консолі оживають через очі і рухи молодої жінки. Все починається, коли вона йде по замерзлому озеру, відчуваючи тріск льоду біля своїх ніг. Коли персонаж відчуває небезпеку, раптова поява кракена на крижаній поверхні демонструє відчуття тактильного зворотного зв’язку, яке можна відчути за допомогою бездротового контролера DualSense для консолі PlayStation 5.
Потім персонаж реагує на звуки, що чує з усіх боків – будь то спереду, збоку, зверху або ззаду – демонструючи нову технологію об’ємного звуку Tempest 3D AudioTech. У фіналі ролика героїня натягує лук і натяг її тятиви – це відчуття, яке користувачі також відчують, завдяки адаптивним триггерам бездротового контролера DualSense.
Розробники також поділилися, як адаптивні тригери і тактильний зворотний зв’язок забезпечують нові враження від гри на PlayStation 5.
“Точність тактильного зворотного зв’язку дозволяє нам робити найрізноманітніші речі. В Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ми будемо натякати гравцям, з якого напряму виходять атаки, забезпечуючи тактильний зворотний зв’язок з відповідного напряму на бездротовому контролері DualSense. Наприклад, коли ви утримуєте відповідну кнопку, щоб нанести Удар Венома, ви відчуваєте, як біоелектрика Людини-павука потріскує з лівого боку контролера, досягаючи кульмінації в правій стороні при ударі”, – зазначив Брайан Хортон, креативний директор Marvel’s Spider-Man: Miles Morales.
Кендзі Кімура – режисер гри Ghostwire: Tokyo, так описав можливості контролера DualSense: “Основне застосування адаптивних тригерів бездротового контролера DualSense в Ghostwire: Tokyo – це «активні» дії – постріл або спрацьовування чого-небудь – і ми також використовуємо їх для створення відчуття віддачі. Тактильний зворотний зв’язок, в порівнянні з функцією вібрації попередніх поколінь, дозволяє нам використовувати набагато більш широкий діапазон, починаючи від дуже сильної вібрації, яка набагато могутніше, ніж раніше, до надзвичайно легкого рівня. Таким чином, ми можемо запропонувати гравцям дуже докладні, «текстуровані» нюанси. Через це наш підхід відрізняється – це більше не тимчасовий або постійний рівень вібрації, він дозволяє нам ретельно налаштовувати зворотний зв’язок протягом всієї гри”.