Співзасновник “Вікіпедії” створив свою соцмережу, в ній не буде реклами

У соцмереж Facebook і Twitter завдяки співзасновнику «Вікіпедії» Джиммі Уйэлсу може з’явитися конкурент. Чоловік запустив нову соцмережу WT: Social, яка повинна відрізнятися від уже відомих якісним контентом. Про це Уелс заявив Financial Times.

За його словами, WT: Social збирається обійтися без реклами і існувати за пожертвування користувачів. Саме просування товарів і послуг видається Уэйлсу головною проблемою соцмереж. На його думку, в результаті споживачі отримують «безглуздий кликбейт».

Він вважає, що люди готові платити за потрібний їм контент, посилаючись на успіх Netflix і Spotify.

Відзначається, що оновлення стрічки WT: Social відбувається з урахуванням хронології постів. На відміну від Facebook, де стрічка формується з урахуванням кількості лайків та коментарів.

WT: Social почав роботу в жовтні. Над соцмережею працює кілька співробітників, а чисельність користувачів вже наближається до показника 50 тисяч.

Між тим, як нагадує Forbes, попередній проект Вейлза теж повинен був існувати на пожертви, але не став популярним.

Раніше повідомлялося, що парламентський Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики розробляє законопроект «Про медіа», в який можуть включити оподаткування стримінгових платформ і соцмереж.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.