У пасажирському літаку Sukhoi Superjet 100 компанії «Аерофлот», який згорів у Шереметьєво, раніше зафіксували лише один серйозний технічний збій. Про це пише «Комерсант» з посиланням на джерело в авіаційній сфері.
За словами співрозмовника, в січні минулого року у того самого Sukhoi Superjet 100 не випустилися закрилки, але все закінчилося благополучно.
Також джерело розповіло, що літак, який спалахнув у Шереметьєво, сконструювали на заводі в Комсомольську-на-Амурі. У вересні 2017 року його передали російській компанії «Аерофлот». Він літав у переважно короткі рейси – не більше двох годин.
Видання зазначає, що лайнери Superjet відомі в авіаційній сфері своїми несправностями, які найчастіше пов’язані з двигунами. Однак за участю літака цієї моделі раніше була зафіксована лише одна трагічна авіакатастрофа. У травні 2012-го Superjet, що летів до Індонезії, врізався в схил гори. Тоді загинув весь екіпаж і пасажири – всього 45 осіб. За версією слідства, причиною трагедії стали помилки пілотів і диспетчерів.
Тим часом, Слідчий комітет Росії назвав основні версії аварії Superjet в Шереметьєво. Зокрема, це «недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів та осіб, що проводили технічний огляд борту», а також катастрофа через несправність повітряного судна і несприятливу погоду.
Нагадаємо, що в неділю, 5 травня, в аеропорту Шереметьєво загорівся при аварійній посадці пасажирський літак SSJ-100, що прямував до Мурманська. На борту перебувало 78 осіб, серед них троє дітей і п’ятеро членів екіпажу. Вибратися з охопленого вогнем лайнера вдалося 33 пасажирам і чотирьом членам екіпажу.