Торік був технічний збій: Названо основні версії катастрофи Superjet у Шереметьєво

У пасажирському літаку Sukhoi Superjet 100 компанії «Аерофлот», який згорів у Шереметьєво, раніше зафіксували лише один серйозний технічний збій. Про це пише «Комерсант» з посиланням на джерело в авіаційній сфері.

За словами співрозмовника, в січні минулого року у того самого Sukhoi Superjet 100 не випустилися закрилки, але все закінчилося благополучно.

Також джерело розповіло, що літак, який спалахнув у Шереметьєво, сконструювали на заводі в Комсомольську-на-Амурі. У вересні 2017 року його передали російській компанії «Аерофлот». Він літав у переважно короткі рейси – не більше двох годин.

Видання зазначає, що лайнери Superjet відомі в авіаційній сфері своїми несправностями, які найчастіше пов’язані з двигунами. Однак за участю літака цієї моделі раніше була зафіксована лише одна трагічна авіакатастрофа. У травні 2012-го Superjet, що летів до Індонезії,  врізався в схил гори. Тоді загинув весь екіпаж і пасажири – всього 45 осіб. За версією слідства, причиною трагедії стали помилки пілотів і диспетчерів.

Тим часом, Слідчий комітет Росії назвав основні версії аварії Superjet в Шереметьєво. Зокрема, це «недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів та осіб, що проводили технічний огляд борту», а також катастрофа через несправність повітряного судна і несприятливу погоду.

Нагадаємо, що в неділю, 5 травня, в аеропорту Шереметьєво загорівся при аварійній посадці пасажирський літак SSJ-100, що прямував до Мурманська. На борту перебувало 78 осіб, серед них троє дітей і п’ятеро членів екіпажу. Вибратися з охопленого вогнем лайнера вдалося 33 пасажирам і чотирьом членам екіпажу.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.