Офіс комісара з інформації Великобританії не знайшов підтвердження того, що компанія цифрового маркетингу Cambridge Analytica і її афілійована компанія SCL використовували дані для впливу на референдум щодо Brexit у 2016 році. Про це повідомляє Politico.
За словами комісара з інформації Елізабет Денхем, вона не знайшла доказів впливу зазначених компаній на референдум. Денхем також повідомила, що не знайшла доказів участі Росії в референдумі.
Компанія Cambridge Analytica підозрювалася у впливі на голосування шляхом неналежного використання Даних, а потім послідували заяви колишнього співробітника про те, що компанія дійсно працювала на групи, які виступають за Brexit, такі як Партія незалежності Великобританії і Leave.EU.
У заключному звіті Денхем резюмувала, що “крім деяких первинних запитів, зроблених SCL / CA за даними UKIP на ранніх етапах процесу референдуму”, вона не знайшла додаткових доказів втручання.
- Дослідження Каліфорнійського університету в Берклі та британського Університету Суонсі показали, що Росія могла вплинути на результати референдуму про вихід Великої Британії з Євросоюзу.