Великий американський виробник побутової хімії і товарів для гігієни P&G (Ariel, Fairy, Pampers, Gillette) вирішив підвищити відпускні ціни на свою продукцію в середньому на 40% у зв’язку девальвацією рубля, подорожчанням логістики і матеріалів. Про це повідомляє “Коммерсантъ”.
Зазначається, що глобальні компанії, які відмовилися від інвестицій в РФ у зв’язку з війною проти України, переглядають ціни на свою продукцію. Зокрема, P&G, яка постачала частину товарів до Росії з Польщі, довелося радикально перебудовувати логістику. Це призвело до сильного подорожчання продукції компанії.
Один з дистрибуторів P&G в листі попередив клієнтів, що вартість продукції компанії збільшиться в середньому на 43% з 15 березня. Закупівельні ціни на засоби для прання зростуть у межах 30%, на миючі засоби — на 26%, на професійні засоби для прибирання – на 74%.
Вартість товарів для дитячої гігієни підвищується на 47%, жіночої — на 33%, товарів для краси і здоров’я — на 67%, засобів по догляду за волоссям — на 63%, засобів по догляду за порожниною рота — на 58%, засобів для гоління — на 65%.
На тлі війни РФ проти України, P&G разом з іншими глобальними компаніями оголосила про припинення інвестицій в російський бізнес, зокрема в маркетинг і промо. Крім того, компанія має намір скоротити портфель в РФ, залишивши основні товари. Поки обидва заводи P&G в Росії продовжують працювати: в країні випускається 60% товарів, зокрема марки Pampers, Ariel, Tide, Lenor, «Міф», Fairy, Mr. Proper, Discreet, Gillette.
В офісі P&G у Східній Європі пояснили журналістам, що компанія коригує відпускні ціни через ” нестабільну ситуацію на російському ринку, безпрецедентні труднощі в ланцюжку поставок», значне подорожчання транспортних послуг, сировини і матеріалів, вплив курсів валют.
Додамо, що компанія “Coca-Cola HBC Росія” також повідомила своїх клієнтів про підвищення цін на напої бренду з 14 березня на 15%, соки — на 19%, каву — на 30%.