У справі Гладковського замішані Полторак і Павловський: як домовлялися про постачання МАЗів у ЗСУ

В ході слідства по справі президента корпорації «Богдан», екс-заступника секретаря Ради національної безпеки і оборони (РНБО) Олега Гладковського, суд дізнався про його телефонну розмову з екс-заступником міністра оборони Ігорем Павловським, в якому також фігурував колишній міністр оборони України Степан Полторак. Про це повідомляє “Громадське” з посиланням на матеріали звинувачення.

За даними НАБУ і САП, в телефонній розмові 6 березня 2017 року Гладковський нібито говорив, що в держзамовлення для ЗСУ потрібно включити автомобілі підвищеної прохідності МАЗ-6317 (“Богдан – 6317”). Крім того, замовлення має бути оформлене за завищеними цінами, а відповідати за нього повинен “Автоскладальний завод №2”, який входить до складу “Богдан Моторс”, співвласником якого є Гладковський.

Гладковський: Скажіть, будь ласка, там мені дзвонив і Степан Тимофійович (Полторак). Що він не захотів там по телефону (говорити), потім після цього дзвонив Пашинський. Що там зробити? Ви знаєте чи ні?

Павловський: По чому?

Гладковський: Ну, за цим. Щоб ДОЗ (Державні оборонні закупівлі) вони випустили, щоб ці МАЗи всі були включені, ви знаєте, що там треба зробити? Який лист треба зробити.

Павловський: Ми зробили лист, підписали його, міністр підписав на прем’єра, все, як годиться.

Гладковський: ні, ні. Нібито там треба, щоб МАЗ написав листа, що він зробить локалізацію там і все таке.

Павловський: Нічого не говорив міністр. Він мене запитав тільки кількість, скільки в ДОЗі – і все.

Гладковський: А скільки їх там?

Павловський: 230 КрАЗів, 100 МАЗів.

Гладковський: Так, з’ясуйте, будь ласка, у нього і дайте. Нібито там потрібно зробити на міністра якийсь лист. Який там зміст цього листа, щоб він…

Павловський: Все, я прийняв. Зараз передзвоню.

За даними слідства, на той час було дві перепони: конкуренти КрАЗа і лист міністра Степана Полторака 2017 року до уряду, у якому він просив залишити прийнятий критерій – заборона підприємствам, продукція яких менш ніж на 60% складається з деталей українського виробництва (локалізація виробництва), брати участь в державних оборонних закупівлях.

Відзначається, що на той час локалізація “Богданів” становила лише 26%, а Кразів – 75,4%. Слідство стверджує, що саме тоді Гладковський зідзвонювався з Павловським. Гладковський заявив, що розмова була вирвана з контексту.

“Там ні слова не було про “Богдан”, там про автомобілі МАЗ, постачання яких вирішувалися на державному рівні. Комісії різні, ми їздили до Білорусі, вони приїжджали сюди і шукали, хто буде організовувати виробництво”, – прокоментував запис розмови підозрюваний.

Він підкреслив, що співбесідники розібралися, що для необхідного рівня локалізації в 60% потрібно замінити двигуни на вітчизняні, які не випускаються в “Богдані” і було прийнято рішення – купувати їх у тих, у кого рівень локалізації більший.

Нагадаємо, вищий антикорупційний суд (ВАКС) обрав запобіжний захід президенту корпорації «Богдан», екс-заступнику секретаря Ради національної безпеки і оборони (РНБО) Олегу Гладковскому у вигляді утримання під вартою до 15 грудня 2019 року з правом внесення застави у 10 млн грн.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.