У Telegram з’явиться можливість оформити підписку, яка дозволить приховувати рекламні повідомлення в каналах. Про це повідомив засновник месенджера Павло Дуров.
“Багато користувачів запропонували ввести можливість відключення офіційних рекламних оголошень в каналах Telegram. Ми вже приступили до роботи над цією новою функцією і очікуємо її запуску в цьому місяці. Вона може бути оформлена у вигляді недорогої підписки, яка дозволить користувачам безпосередньо фінансово підтримувати розвиток Telegram”, – написав він.
Засновник месенджера зазначив, що автори деяких каналів також хочуть відключати рекламу. Для цього необхідно прорахувати економічні умови цієї опції.
“Скоро рекламодавці зможуть розміщувати “невидиме” оголошення в будь – якому каналі, яке – за умови достатньої вартості показу – призведе до відсутності оголошень в цьому каналі”, – зазначив Дуров.
- У березні Telegram запустив у каналах голосові чати і додав нові функції.