Українці частіше обирають інтернет-магазини, що пропонують промокод на безкоштовну доставку

Інтернет-магазини та маркетплейси регулярно пропонують новим та постійним клієнтам знижки та різноманітні бонуси. Статистика активації промокодів показує, що українці активно застосовують купони на безкоштовну доставки. Аналітики вважають, що сьогодні це ключовий критерій вибору на користь онлайн-покупок. 

Психологія безкоштовної доставки або як працює інструмент

У минулому святковому сезоні найпопулярнішим засобом залучення покупців була якраз-таки відправлення замовлень коштом продавця. 39% з опитаних ритейлерів зазначили, що завжди включають такий маркетинговий інструмент у свою стратегію, а частина продавців назвали його найефективнішим промо. Однак більшість аналітиків сходяться на думці, що тригер безкоштовної доставки важливий тільки для покупців, які перебувають на стадії покупки. Тому промокоди такого типу частіше з’являються в передсвяткові періоди. 

На порталі промокодів https://deshevshe.net.ua/ можна знайти такі варіанти купонів на безкоштовну доставку:

  • для нового клієнта;
  • для замовлень на визначену суму. Наприклад, в переліку дисконтів та промокодів Herb  https://deshevshe.net.ua/coupons/iherb-com є можливість отримати замовлення коштом маркетплейсу при замовленні товарів на суму понад 55$;
  • для учасників програми лояльності;
  • на покупку конкретного товару;
  • при покупці в чітко обмежений час;
  • без винятків. Купивши що-небудь, клієнт отримує це безкоштовно і без будь-яких обмежень.

Потрібно розуміти, що послуги поштових служб не можуть бути безкоштовними, завжди їх хтось оплачує. Оскільки покупців сьогодні сильно відштовхує ціна подібних послуг, вони часто обирають шопінг у фізичних локальних магазинах. Тому інтернет-магазини, щоб привернути увагу потенційних клієнтів, або включають вартість доставки в ціну товару і відправляють замовлення своїм коштом, або встановлюють певні умови, що допоможуть магазину отримати більший прибуток (мінімальна сума замовлення). Разом з тим, далеко не всі, навіть великі інтернет-магазини надають такі послуги безкоштовно. 

Як відмічають аналітики, промокоди на безкоштовну доставку мають попит, оскільки тут мова не тільки про залучення нових та підтримку лояльності постійних клієнтів. Такі бонуси призначені також для того, щоб дати можливість маломобільним категоріям громадян (вагітні жінки, люди похилого віку та інваліди) користуватися перевагами інтернет-магазинів.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.