Креативне агентство Banda з Києва було визнано кращим за ефективністю незалежним рекламним агентством світу. Про це свідчать результати конкурсу Global Effie Index.
Конкурс аналізує і ранжує дані фіналістів і переможців з понад 50 країн світу. У ньому беруть участь міжнародні бренди, рекламні холдинги, мережеві і незалежні агентства. Наголошується, що цього року участь у конкурсі взяли понад 4000 компаній.
“Ми віримо, що креативність здатна рухати економіку та суспільство вперед і дуже раді, що наші опуклі ідеї показують такі результати, ще раз підтверджуючи, що креативність = ефективність”, — сказав співзасновник Banda Ярослав Сердюк.
Він вважає, що реклама, яку створює агентство є такою успішною, бо вони “розкодували бездоганність”.
“Я певен, що люди не прагнуть купити ідеальний товар у ідеального виробника, вони хочуть купувати у того, до кого лежить душа. Їм важливо бачити справжні обличчя, а не корпоративних бовдурів, спілкуватися з живими брендами, а не з ботами і впізнавати у рекламі самих себе зі своїми, часом, смішними неідеальностями, а не дивитися на манекенів з білосніжними зубами”, — вважає Сердюк.
За його словами, найважливіше, що зараз має робити бренд у світі своїх комунікацій — це бути щирим.
Нагадаємо, що в 2018 році агентство Banda стало кращим в світі за версією Red Dot Award.