У четвер, 5 вересня, для людей, які цікавляться модою, на YouTube відкрився канал для відповідного контенту – YouTube.com/Fashion. Про це повідомляється в офіційному блозі Google Україна.
Творці даного сервісу обіцяють оригінальний контент від найбільш відомих імен в галузі моди і те, що користується найбільшою популярністю у світі у користувачів YouTube. І в кожному розділі – відео від фахівців галузі, генераторів моди і розкручених брендів.
«Індустрія моди й краси дуже стрімко розвивається на YouTube, і наші дані підтверджують це: за період 2014-2018 рр .. кількість каналів Fashion & Beauty на YouTube зросла більш ніж у 6 разів, що призвело до мільярдів переглядів лише за останній рік», – сказано в повідомленні.
Як обіцяють творці розділу /Fashion, користувачі побачать стильний контент від найвідоміших креаторів YouTube: Camila Coelho, Jenn Im, Ingrid Nilsen, Safiya Nygaard. Останні тренди в сфері краси будуть у розділі “Beauty Today”. Jackie Aina і Huda Beauty будуть там.
Очікується, що однією з найбільш захоплюючих частин нового розділу Fashion&Beauty буде співпраця між модними брендами та креативними. Так Louis Vuitton скооперувався з Emma Chamberlain і Dolan Twins; а Dior зробив пропозиції Wengie, Merrell Twins, Dulceida і Juanpa Zurita вивчити свої покази останні 12 місяців. Мета – створення вражаючого модного контенту.
Крім того, творці дали можливість креаторам висловити свої вітання новим професіоналів моди. В результаті переможець шоу RuPaul’s Drag Race Violet Chachki для створення макіяжу об’єдналася з Gigi Gorgeous.
Творці каналу анонсують також протягом вересня демонструвати в прямому ефірі покази останніх колекцій Ralph Lauren, Michael Kors, Dior та ін. З Stories of Style глядачів «проведуть» за куліси з метою презентації внутрішнього світу очима Alexander Wang, Rosie Huntington-Whiteley і Alexa Chung.
При цьому автори намагаються залучити представників галузі.
«Одним із наших досягнень є Being Naomi, новий канал Наомі Кемпбелл, який висвітлює все: від передпольотної рутини до емоційного повернення на подіум Valentino. Загляньте за лаштунки з LOVE Magazine і британським Vogue, щоб подивитися по-новому на ікони моди, і приєднуйтесь до Gucci з їх колаборації з Frieze під назвою ‘Second Summer of Love’”, – додають вони.
Раніше повідомлялося, що телеканали СТБ, Новий канал, ICTV, об’єднані в групи StarLightMedia, покинуть український сегмент відеохостингу YouTube.