Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. Морозова провело сьогодні відкриті випробування зварного з’єднання корпуса БТР-4Е, виробленого “Лозівським ковальсько-механічним заводом”. Про це повідомила пресслужба “Укроборонпрому”.
Зазначається, що під час випробувань не було зафіксовано жодного пробиття броні. Це підтверджує кулестійкість корпусів та їх придатність для виготовлення наступної партії бронетранспортерів.
Об’єктом випробувань стали зварні з’єднання корпусу з партії з трьох корпусів, виготовлених ЛКМЗ з броньової сталі марки 71 і поставлених на ХКБМ в кінці 2019 року. Випробування проходили два типи з’єднання – зі зміцнюючою наплавкою та підкладкою з броньової сталі та без нанесення цієї наплавки.
Обстріл виконувався бронебійно-запальними кулями Б-32 калібру з кулемета.
В результаті обидва типи з’єднань витримали обстріл кулями і не були пробиті. Таким чином, повідомили в держконцерні, випробування підтвердили, що корпус БТР-4Е відповідає усім технологічним вимогам в частині протикульної стійкості зварних з’єднань.
Також було встановлено, що зміцнююча наплавка, яку здійснюють на ЛКМЗ, не впливає на бронестійкість БТР, тому виробнику будуть рекомендувати виключити з конструкторської документації БТР-4Е даний тип робіт. Це має зменшити вартість і тривалість виробництва корпусів.
Нагадаємо, 23 січня директор Defense Express Сергій Згурець заявив, що «Лозівський ковальсько-механічний завод» поставив на Харківське конструкторське бюро машинобудування браковані корпуси для БТР-4 з клеймом Міністерства оборони. Коли скандал набув розголосу керівництво Укроборонпрому влаштувало велику перевірку.