“Укрзалізниця” після скандалу прибрала “залишки російської мови” у міжнародних квитках

“Укрзалізниця” заявляє, що прибрала відображення російською мовою “інформації для пасажирів” при онлайн-поверненні міжнародних квитків. Про це йдеться у повідомленні перевізника.

В “Укрзалізниці” зазначають, що вже розробили новий дизайн електронного міжнародного квитка на свої поїзди, який зараз знаходиться на узгодженні залізниць-партнерів з відповідних країн. На ньому інформація викладена українською та англійською.

“І хоч новий шаблон ще узгоджується партнерами, як того вимагають міжнародні правила, ми прискорюємо хід подій — і вже зараз прибрали залишки російської мови в інформаційних блоках при поверненні міжнародних квитків”, – йдеться в повідомленні.

Там запевняють, що “активісти можуть бути спокійні за процес українізації” залізниці, оскільки він іде узгодженим графіком. До кінця 2023 року в “Укрзалізниці” обіцяють ще низку “формально узгоджених та юстованих” бланків, оновлених вивісок, навігації і тому подібного.

Раніше у вівторок в Мережі виник скандал через те, що на квитках міжнародного сполучення інформація для пасажирів описана російською та англійською мовами.

На це відреагував і уповноважений з захисту державної мови Тарас Кремінь, заявивши про початок здійснення заходів держконтролю за застосуванням УЗ державної мови.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.