Виробник споживчих товарів Unilever відмовився до кінця року від покупки реклами в Facebook, Twitter і Instagram. Про це повідомляє The Verge.
Щорічно компанія витрачає більше мільярда доларів на розміщення реклами своїх товарів на різних майданчиках. В Unilever заявили, що не бачать необхідності на даний час рекламувати товари в Facebook, Twitter і Instagram, тому що це “не додасть нічого цінного людям і суспільству”.
У компанії зазначили, що вестимуть моніторинг і можуть в подальшому переглянути свою позицію.
Як повідомляє Associated Press, після рішення Unilever акції Facebook і Twitter на біржах впали на 7%. Ряд інших компаній також закликали відмовитися від реклами в популярних соцмережах, щоб змусити їх більш виважено ставитися до протистояння расизму і дискримінації.
“Голос Америки” пише, що акції Facebook впали на 8% після того, як Coca-Cola вирішила на місяць призупинити рекламу в соцмедіа і досліджувати політику протидії расизму. Через падіння акцій у суботу засновник і керівник Facebook Марк Цукерберг втратив 7 млрд доларів.
Компанія Ben & Jerry, яка виробляє морозиво та молочні продукти, закликала Facebook «застосувати потужні дії, щоб убезпечити платформу від її використання для розділу нашої країни (США), придушення голосування, роздування расизму і поширення закликів до насильства, а також нанесення шкоди нашій демократії».
Виробник одягу Patagonia також заявив про призупинення розміщення реклами в Facebook і Instagram, пояснивши це тим, що “ставки занадто високі, щоб не втручатися і дозволити компанії стати співучасницею в поширенні дезінформації, страху і ненависті”.