З наступного року користувачам Instagram компанією Facebook заборонено розміщувати на комерційній основі матеріали зі згадуванням електронних сигарет, тютюну і зброї. Про це йдеться на інформаційній сторінці соціальної мережі.
“Брендований контент, який просуває товари, пов’язані з вейпом, тютюном і зброєю, буде заборонений. Наша рекламна політика вже давно забороняє рекламу цих продуктів, і в найближчі тижні ми посилимо її”, – сказано в заяві.
Зазначається, що обмеження частково торкнуться реклами алкоголю і харчових добавок.
Для перегляду відповідних матеріалів відтепер користувачі зможуть встановлювати вікові рамки.
Нагадаємо, компанія Apple заборонилаа 181 мобільний додаток, пов’язаний з вейпінгом.
Раніше повідомлялося, що вчені з США з’ясували, що шкода для здоров’я людини від використання кальяну зіставимий з курінням звичайних сигарет.