В Іспанії випустили чай зі смаком кінця світу

В Іспанії рекламне агентство Niiiiice створило лінійку чаїв з різними смаками, що символізують кінець світу. Про це пише Creative Review. 

Творці рекламної кампанії відзначають, що ідея чаїв зі смаком “апокаліпсису” народилася зі спроби висміяти кінець світу, при цьому зробивши його останні моменти більш приємними.

Гаслом проекту став слоган “Насолоджуйтесь неминучим”, а в асортимент увійшли чаї Pandemic Chill (з лимоном і імбиром), Meteor Calm (з валеріаною), Nuclear Detox (з ваніллю і корицею), Peace Invasion (з лавандою і гібіскусом) і Mint Wildfire (з м’ятою і розмарином).

“Нова ядерна війна, Полярна відлига, цунамі, навіть амеба, що поїдає мізки-все звучить як небесна музика з теплою чашею в руках”, – йдеться в рекламі чаю.

  • Російський ” Калашников» випустив “гаджет-рушницю” для хіпстерів.
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.