У Чехії супермаркети DM і Rossmann почали продавати шампуні і гелі для душу на розлив. Така ініціатива дозволить суттєво скоротити викиди пластику, пише Euronews.
Відвідувачам потрібно буде придбати спеціальну пластикову пляшку за 20 чеських крон (близько 0,8 євро). Машина сканує штрих-код пляшки і після цього її можна наповнити потрібним гелем або шампунем. Машина також роздрукує термін придатності, який клієнтові потрібно наклеїти на тару. Наступного разу покупець може прийти з цією ж пляшкою і наповнити її.
За даними видання, масове використання таких розливних машин дозволить скоротити викиди пластику на 5 тис. тонн на рік.
Представник Rossmann заявила, що компанія дуже задоволена експериментом в Чехії і чекає його результатів.
Як повідомлялося раніше, у Грузії ввели повну заборону на використання, виробництво і імпорт поліетиленових пакетів.