З 6 жовтня в Україні перестали діяти Книги відгуків і пропозицій в паперовому вигляді. Про це повідомляє пресслужба Міністерства розвитку економіки.
“Сьогодні остаточно скасовано цей застарілий і неефективний інструмент захисту прав споживачів”, – сказано в повідомленні.
Відзначається, що на адміністрування Книги скарг, яка була в кожному магазині і закладі громадського харчування, витрачали 44 мільйони гривень щорічно. У цю суму входили витрати на організацію, призначення відповідального за книгу і розгляд звернень.
Зараз для захисту прав покупців існують колл-центри та представництва компаній в соціальних мережах. Також споживачі можуть звернутися до Держпродспоживслужби за допомогою сайту www.consumer.gov.ua.
- Раніше Кабінет Міністрів затвердив нові автомобільні права і техпаспорт.