Підвищення цін у мережі супермаркетів “АТБ” не є бажанням отримати додатковий заробіток у період пандемії коронавірусу. Причиною цього стало зростання відпускних цін постачальників і девальвація національної валюти. Про це заявив генеральний директор корпорації “АТБ” на своїй сторінці в Фейсбуці.
“Це пояснюється значним зростанням витрат на виробництво продукції, пов’язаним з карантинними заходами і строгими обмеженнями, а також зі зміною цін на всі імпортні складові собівартості товару”, — повідомив він.
Також глава мережі зазначив, що на цей час компанія “АТБ-Маркет” зберігає мінімальний для українського ритейлу рівень націнки.
“У цьому питанні, як і в обсягах сплати податків і зборів, ми вже багато років є галузевим лідером. Ми концентруємо всі наші сили і ресурси на те, щоб допомогти своїм клієнтам максимально комфортно пережити загрозу коронавірусної інфекції і пов’язаний з нею карантин. Бережіть себе, своїх близьких і будьте здорові!”, – відзначив глава компанії.
Як повідомлялося раніше, Rozetka, Нова Пошта та АТБ в тестовому режимі запускають швидку доставку продуктів.