З 16 січня вся реклама на телебаченні, радіо та у друкованих виданнях має бути виконана українською мовою. Про це повідомляється на сайті Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.
Зазначається, що 16 січня вступають в силу норми статті 32 закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, який був прийнятий Верховною Радою 25 квітня 2019 року.
Ця стаття регламентує використання державної мови в сфері реклами.
“Із зазначеної дати вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою.”, – йдеться в повідомленні.
Водночас телерадіоорганізації закордонного мовлення, телерадіоорганізації, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами ЄС, поряд з державною мовою можуть розміщувати рекламу на офіційних мовах Євросоюзу.
У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов ЄС, допускається розміщення реклами на тій мові, на якій ці ЗМІ видаються.
Також цим законом були внесені зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, якими визначено, що порушення вимог закону щодо застосування української мови у сфері реклами тягне за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинено вперше.