За три дні до ембарго вартість перевезення російської нафти різко зросла, ніхто не хоче з нею зв’язуватися

Вартість доставки російської нафти продовжує стрімко зростати на тлі відмови власників танкерів від її перевезення за кілька днів до набуття чинності європейського ембарго. Про це повідомляє Bloomberg .

За словами суднових брокерів, ставки на перевезення між Балтійським морем та Індією зросли до $15 млн, або $20 за барель, під час навантаження після 5 грудня, коли набудуть чинності нові обмеження ЄС. Раніше перевезення цим маршрутом коштували в діапазоні $9-11 млн.

Агентство зазначає, що зростання витрат відображає проблеми, з якими стикаються постачальники російської нафти напередодні крайнього терміну, коли ЄС, зокрема деякі з найбільших у світі власників танкерів у Греції, припинять продовжувати доставку та інші послуги для неї.

Підвищенню ставок також сприяють менша кількість доступних судів та необхідність перенаправлення російської нафти від традиційних покупців у Європі до нових покупців в Азії та на Близькому Сході.

Ця ситуація сприяє переходу до доставки російської нафти так званим тіньовим флотом — танкерами, які належать невідомим власникам, які готові продовжувати перевалку, незважаючи на загрозу санкцій. Йдеться переважно про старі суди, багато з яких мають досвід роботи з режимами, які перебувають під санкціями, такими як Іран.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.