За два минулі роки зі складу Військово-Повітряних сил України звільнилося близько 140 льотчиків-випробувачів. У 2021 році мають намір піти з ВПС ще 40 пілотів. Про це розповів представник командування ВПС ЗСУ Олег Гаврилко в сюжеті “Радіо Свобода”.
Командування української авіації частково пояснює масове звільнення тим, що існує конкуренція з Міністерством внутрішніх справ через зарплати. На підтвердження своїх слів вони наводять статистику, згідно з якою дохід в армії поступається МВС, тому кадри перетікають в міністерство.
Гаврилко повідомив, що в Міноборони мають намір підвищити зарплати для пілотів. Відповідну пропозицію вже внесено на розгляд Генштабу, але позитивного рішення поки не прийнято.
За даними видання, близько 70% робочого часу українські льотчики займаються письмовою роботою замість того, щоб літати.
Один з офіцерів 831-ої бригади тактичної авіації зазначив, що український пілот має в середньому 40-50 годин нальоту на рік. У порівнянні з іншими країнами, зокрема членами НАТО, “це смішні цифри”.
За нормативами Альянсу, льотчики повинні мати не менше 180 годин нальоту на рік. З них 40 годин дозволено набрати на авіатренажері.
- Командувач ВПС попередив, що скоро літаки ЗСУ не зможуть виконувати бойові завдання через старість.