Адміністрація президента РФ Володимира Путіна сформулювала попередні “ідеологічні установки” президентської кампанії 2024 року, згідно з якими російський диктатор позиціонуватиметься як “охоронець традиційних цінностей”. Про це повідомляє “Meduza” з посиланням на джерела.
За словами близького до Кремля співрозмовника видання, “консервативну ізоляційну ідеологію” для нової президентської кампанії “почали опрацьовувати” ще до початку війни, наприкінці 2021 року. На той момент у Кремлі міркували про те, що тема “антизахідного консерватизму” має поступово витіснити просування ідей “руського миру” у риториці чиновників та пропагандистів. Виборцям планувалося продавати образ Росії як “держави в собі”, що зберігає традиції і відносно мало взаємодіє із зовнішнім світом.
На сьогоднішній день зазначені напрацювання зазнали виправлень: тема “руського миру”, до якого нібито ставляться багато країн колишнього СРСР, має стати частиною концепції “держави в собі”.
Крім цього, джерела розповіли, що однією з ідеологічних основ кампанії стануть напрацювання проекту “ДНК Росії”. Цим проектом, покликаним вивчати “російський світогляд”, політичний блок Кремля займається разом із просвітницьким товариством “Знання”. Самі організатори проекту не пояснюють, що таке “російський світогляд”.
На закритому семінарі, де обговорювалася президентська кампанія, також визначили, що Путін має перевершити свої ж результати 2018 року – тоді він отримав 76,69% голосів за явки 67,54% (на виборах 2012-го ці показники були 63,6% голосів при явці 65,34%).