ЗМІ: Кількість проданих в РФ авіаквитків за кордон «в один кінець» досягла 70%

У Росії різко зросла кількість менеджерів, які при виїзді з Росії вирішили не купувати зворотні авіаквитки. Про це пише РБК з посиланням на дані компанії “Аероклуб”, яка працює на ринку бізнес-тревел-послуг.

Так, частка квитків «в один кінець» у березні досягла 70%, а у квітні становила 45%. У 2019 році на такі квитки припадало близько третини замовлень, повідомили у російській компанії. Висновки компанії засновані на аналізі понад 1 млн покупок авіаквитків та бронювань готелів за перший квартал та квітень 2019, 2021 та 2022 років.

За словами керуючого директора “Аероклубу” Юлії Ліпатової, зростання попиту на квитки “в один кінець” – це непряме підтвердження релокації співробітників російських компаній. При цьому інтерес вони виявляли до країн, які традиційно не входять до топу переваг представників бізнесу. За даними “Аероклубу”, у березні-квітні найпопулярнішими країнами, куди оформлялися замовлення без зворотних квитків, стали Казахстан, Туреччина, Узбекистан, Ізраїль, Вірменія, Азербайджан та ОАЕ.

У квітні попит на розміщення в Ізраїлі перевищив показники доковідного 2019 на 73%, розповіла Ліпатова. Більшість бронювань припала на представників IT- і телеком-сегмента, а також на компанії, які надають фінансові та консалтингові послуги. Здебільшого російські менеджери обирають «безвізові країни, з якими відкрито авіасполучення», зазначила керуючий директор «Аероклубу».

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.