У США зменшується кількість потенційних покупців автомобілів Tesla, і частково це пояснюється поведінкою засновника компанії Ілона Маска. Про це повідомляє Reuters з посиланням на дослідження компанії Caliber, що займається моніторингом репутації бізнесу.
У лютому 2024 року індекс, що вимірює готовність споживачів розглянути купівлю продукції Tesla, впав до 31%, хоча ще два роки тому, в листопаді 2021 року, він перебував на рівні 70%. Слід зазначити, що аналогічний індекс для Mercedes, BMW і Audi перебуває на рівні 44-47%.
У Caliber вважають, що різке падіння індексу Tesla стало наслідком погіршення ставлення до Маска, оскільки 83% американців схильні пов’язувати цю компанію з її засновником. Низка маркетингових, автомобільних і соціологічних експертів визнають, що публічні заяви Маска і його ухил у бік дедалі більш правої політики негативно впливають на бренд і попит на Tesla.
“Покупців електромобілів дедалі більше відлякує поведінка та політика Ілона Маска, і вони тепер знаходять життєздатні альтернативи Tesla на ринку”, – сказав Ед Кім, президент каліфорнійської консалтингової компанії AutoPacific.
Консультаційна компанія Brand Finance виявила, що 2023 року репутація Tesla погіршилася у США, Нідерландах, Франції, Великій Британії та Австралії. У Китаї та Німеччині погіршення не зафіксували.