ЗМІ: Російські авіакомпанії почали розбирати літаки на запчастини через санкції

Російські авіакомпанії почали розбирати літаки, щоб забезпечити запасні частини, які вони більше не можуть купувати за кордоном через санкції Заходу. Про це пише Reuters з посиланням на чотири джерела у галузі.

Уряд країни-агресора у червні рекомендував авіакомпаніям використовувати деякі літаки на запчастини, щоб інші літаки іноземного виробництва могли продовжувати літати щонайменше до 2025 року.

Санкції, запроваджені проти Росії за вторгнення в Україну, не дозволяють російським авіакомпаніям отримати запчастини або пройти технічне обслуговування на Заході.

Як мінімум один російський літак Sukhoi Superjet 100 і Airbus A350, обидва експлуатовані Аерофлотом, наразі зупинені та розбираються, повідомило джерело.

За його словами, Airbus A350 є майже новим. Більшість авіапарку Росії складається із західних пасажирських літаків.

Також він зазначив, що обладнання було взято з пари літаків Boeing 737 та Airbus A320 Аерофлоту, оскільки перевізнику потрібні запчастини від цих моделей для інших літаків Boeing 737 та Airbus A320.

Sukhoi Superjets російського виробництва також сильно залежать від іноземних запчастин. За словами першого джерела, з одного Superjet вже зняли двигун, щоб дозволити іншому Superjet продовжити польоти.

Нові покоління літаків – A320neo, A350, Boeing 737 MAX та 787 – оснащені технологіями, які необхідно постійно оновлювати. За словами західних джерел, протягом року після набрання чинності санкціями зберегти сучасні літаки в експлуатації буде непросто навіть для високорозвиненої інженерної бази Росії.

За підрахунками Reuters, що базуються на даних Flightradar24, з кінця липня не злітали близько 50 літаків Аерофлоту, або 15% його парку, включаючи літаки, які потрапили під санкції.

За даними Flightradar24, три із семи літаків Airbus A350, що експлуатуються Аерофлотом, у тому числі один, який зараз використовується на запчастини, не злітали близько трьох місяців.

За словами другого джерела в галузі, російські перевізники літають за меншою кількістю маршрутів через західні санкції, що означає, що є літаки, які не використовуються і можуть бути розібрані.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.