Олег Мальцев: Як стати кращим керівником?

Люди тягнуться до сили і правді. Який би огидною не була людина, вона тягнеться до сили і правді. Тому що сила в правді. Саме тому ваш спосіб життя є найважливішим фактором для створення причини вашим підлеглим і оточенню.

Якщо ви не є для людини, яку ви берете на роботу, особистим прикладом, то вона не буде хотіти, щоб ви їй керували. Така людина може прийти на роботу тільки в одному випадку: якщо вона хоче з цієї роботи щось отримати і піти.

Як же стати видатним керівником і завоювати довіру і відданість своїх підлеглих? Щоб розібратися в даному питанні, давайте звернемося до результатів наукових досліджень вченого, академіка Української академії наук Олега Вікторовича Мальцева.

З точки зору прикладної науки будь-якому керівникові слід починати свій менеджмент з особистого прикладу. Крім цього з самого початку з кожним окремим співробітником необхідно встановити домовленості про порядок взаємодії.

Спосіб життя керівника повинен бути таким, щоб він був усіяний перемогами, досягненнями і результатами. Люди рідко хочуть бути з тими, хто не вміє перемагати, у кого немає власних результатів і досягнень. Ви повинні розуміти, що люди будуть дивитися на ваші вчинки, а не на те, що ви говорите. Тому ваші вчинки повинні відповідати вашим словам, перш за все.

Здається, що ми говоримо про прописані істини. Однак, проблема більшості керівників, полягає саме в тому, що їх слова розходяться з їхніми справами. Наприклад, багато директорів можуть кричати на свого співробітника: «Як ти можеш приїхати до 9:15 на роботу ?!», при цьому дозволяючи собі приїжджати о 2 годині дня. Але це не найголовніше. Коли ви питаєте про те, де його особисті досягнення, як директора на цьому підприємстві, він відповідає, що він організував це підприємство і тому все йому тут належить. Так нічого не вийде…

Люди не хочуть, і не будуть працювати з таким керівником. Він не отримає людей, готових боротися з ним до самої перемоги. Так що, якщо у директора утворилася пара вільних днів, йому б почати укладати контракти, позмагатися з співробітниками і показати їм як це робиться. І коли підлеглі будуть бачити таку результативність, вони скажуть: «Так, з таким шефом можна працювати».

Адже бізнес — це, перш за все, угоди і виконання зобов’язань за ними. Все інше — це психотерапія. Але для цього потрібна дисципліна, яка досягається шляхом щоденних тренувань, як на підводному човні. Якщо підприємство працює, заробляє гроші і на ньому все в порядку, директор справляється зі своїми посадовими обов’язками, то, ймовірно, співробітникам на цьому підприємстві має бути добре. Тому що там працюють люди, які гідні свого керівника. Народ завжди гідний свого правителя, а люди гідні керівника, у якого вони працюють. Бувають, звичайно, такі випадки, коли про директора можна сказати, що він дурень. Це той випадок, коли людина жене свій корабель на рифи.

Якщо ви не вмієте своїм підлеглим створювати причину виконувати зобов’язання і досягати результатів, якщо у вас немає правильного життя, то всі інші ваші спроби організувати своїх співробітників, і стати кращим керівником не приведуть вас до успіху.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.