Готельний бізнес у нашій країні не стоїть на місці. Постійно будуються нові споруди, на ринок заходять відомі світові бренди, нові ідеї перетворюються з чогось ефемерного в реальні проекти. У контексті креативності хотілося б оглянути роботу Олексія Акимовича Абасова та керованої ним компанії «Wisher Enterprise».
Уже не один рік він та його колеги працюють над втіленням найамбітніших проектів як на території України, так і поза її межами, отримуючи престижні нагороди за своє новаторство, однак потрібно прискіпливіше придивитись до його діянь, щоби зрозуміти важливість виконаної ним роботи.
Більше інформації про Олексія Абасова дізнайтеся
Так, восени 2017 року в Києві відкрився новий готель під назвою «Mercury Kyiv Congress Hotel». Для того, щоб отримати дозвіл на роботу по контракту франчайзингу, команді Олексія Абасова потрібно було провести титанічну роботу. Ребрединг нового готелю вимагав дотримуватися високих стандартів «AccorHotels» — фірми, яка володіє торговою маркою «Mercury».
Відкриття готелю такого рівня є, безумовно, визначною подією, втім не варто губити головної цінності діяльності «Wisher Enterprise», яка однозначно пов’язана не тільки зі залучуванням гучних імен. У відкритті нового готелю чітко простежується нове бачення щодо розвитку такої ніші туризму, як діловий туризм.
Підприємці в сучасному глобалізованому світі повинні постійно подорожувати, а оскільки процеси глобалізації ніхто не може зупинити, то і від бізнесменів щораз вимагатимуть більшої мобільності. Вони зі свого боку висуватимуть свої вимоги: для адекватного ведення справ вони обиратимуть готель із якнайбільшою функціональністю: з конференц-залами, ресторанами, коворкінгом та іншими місцями для можливості проводити наради чи перемовини.
Власне такий підхід і є квінтесенцією роботи Олексія Акимовича Абасова та вказує на те, над чим його компанія буде працювати в майбутньому. Відповідно до його слів, останнім часом український готельний ринок починає оговтуватись від минулих потрясінь і в майбутньому неодмінно варто чекати сплеску активності на ньому. Для того, щоби бути лідером за таких умов, необхідно постійно вдосконалюватися та слідкувати за світовими тенденціями.
Також він вважає, що майбутнє, особливо в контексті бізнес-туризму, за так званими «когресс-готелями», які щораз повинні ставати більш гнучкими до вимог клієнтів та пропонувати як можливості для роботи, так і для відпочинку. На зміну класичним готелям прийдуть новітні споруди. Це підтверджується й нагородою, яку Олексій Абасов отримав у Ризі за створення подібного готелю з тим же баченням.
Перетворення в галузі неминучі ще й тому, що локальним брендам потрібно буде конкурувати з гравцями світового рівня, які неодмінно посилюватимуть свою присутність у такому потенційно прибутковому регіоні, як Україна. Тому можна констатувати, що підхід компанії «Wisher Enterprise» загалом та її керівника зокрема далекоглядний та дозволятиме триматися на плаву готельним компаніям з українським капіталом.
Прагнення Олексія Абасова викликають захоплення і, звичайно, заслуговують похвал, однак найбільше вони збуджують цікавість і бажання дізнатися на скільки картина майбутнього відповідає переконанням теперішнього.