Як забезпечити якісний супровід 1С

Все частіше підприємства для супроводу своїх інформаційних систем на базі 1С користуються послугами 1С програміста https://it-consulting.com.ua/1c-pidpriemstvo/ або компанії франчайзі. І це зрозуміло, оскільки дозволити собі штатного фахівця може не кожне підприємство.

Тому розгляньмо: Що ж таке повноцінний супровід 1С https://it-consulting.com.ua/optimizatsiya-bazi-danih/ та Як максимально економно вибрати супровідну компанію?

Що в собі містить супровід 1С підприємства

Технічна підтримка

Зазвичай, в обслуговування 1С входить ряд дій з технічного супроводу системи — пошук помилок, налаштування резервного копіювання даних, перевірка цілісності даних, створення нових баз даних, здійснення контролю відмовостійкості сервера та інших елементів IT-інфраструктури. Обслужна компанія може керувати обліковими записами користувачів в системі — додавати нових користувачів, встановлювати їх права.

З часом підприємство може потребувати розробки нових прикладних рішень, в рамках супроводу 1С цей функціонал може бути розроблений програмістами 1С.

З виходом нових релізів програми проводиться оновлення конфігурації, оновлення звітності в 1С. Періодично проводяться процедури щодо оптимізації швидкості інформаційної системи. Обслужна компанія може одночасно підтримувати всю IT-інфраструктуру невеликого підприємства.

Консультації по роботі з 1C

Даний вид супроводу допомагає знайти відповіді на будь-які питання щодо механізмів програми та своєчасно сповіщає клієнта щодо змін у конфігураціях. В цей вид підтримки включають й навчання нових користувачів програми. Фахівці повинні вміти в найкоротші терміни відповісти на будь-яке питання клієнта.

Вибір хорошого абонентського супроводу 1C

Серед важливих критеріїв вибору якісної підтримки є:

  • швидкість реакції;

  • професіоналізм фахівця.

Швидкість реакції на вашу проблему може бути від 1 хвилини до декількох днів. Ми вважаємо це один з перших критеріїв, на який слід звернути увагу. Зазвичай, дуже швидка реакція відбувається завдяки віддаленим методам доступу фахівця до вашої бази 1С. За цим показником немає рівних фрілансерам — ви звертаєтеся безпосередньо до програміста та час його реакції мінімальний. Коли ви звертаєтеся до фірми-франчайзі, ви звертаєтеся до менеджера. Менеджер шукає вашого фахівця, який може бути в дорозі або ж зайнятим. Згодом менеджер в 18-00 піде з офісу та, можливо, забуде про вашу проблему. Фрілансер же працює на себе — від якості супроводу 1С та ефективності його дій залежить його заробіток.

Професіоналізм фахівця — так само значущий фактор. Він може швидко звернути увагу на вашу проблему, але довго її вирішувати. Кваліфікація програміста багато вирішує. Обираючи досвідченого фахівця — ви будете впевнені, що ваша облікова система буде працювати стабільно.

Висновки

Особисто наша думка — найкраще знайти невелику компанію. Наприклад: консалтингова компанія “IT-консалтинг” пропонує своїм клієнтам досвідчених фахівців, їх швидку реакцію та результативну роботу.

Подробиці щодо співпраці на сайті: https://it-consulting.com.ua/.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.